Enostavno povedano je nativno oglaševanje, oglaševanje, ki posnema formo spletne vsebine oziroma se zelo dobro zlije z vsebino. Doslej je spletno oglaševanje temeljilo predvsem na oglasnih formatih, ki so obkrožali samo vsebino, običajno spodaj in desno, v zadnjih letih pa so se razširili tudi formati, ki več ali manj prekrivajo vsebino. Vse to je privedlo do tega, da so uporabniki postali imuni na takšne oglase, jih enostavno vse manj opazijo, pa če imajo nameščene adblockerje ali ne. Nativni oglasi pa so vpeti v samo vsebino in se nahajajo v vidnem polju, predvsem pa ne motijo uporabniške izkušnje. Seveda je bistvo tovrstnih oglasov tudi v tem, da so visoko relevantni za uporabnika, da ne gre samo za tujek znotraj vsebine, ampak da dejansko ponujajo uporabno vsebino.
Nativno oglaševanje je eden od najhitreje rastočih področjih digitalnega oglaševanja, predvsem na razvitejših evropskih trgih, kot sta Francija in Velika Britanija. Napovedi so, da se bo njegova vrednost v naslednjih petih letih povečala več kot za 150%, kar bo pomenilo že več kot polovico celotnega evropskega proračuna za digitalno prikazano oglaševanje. Glavni dejavnik hitre rasti predstavljajo mobilne platforme, ki so marsikje že glavni vir digitalnega dostopa.
Kako pa je z učinkovitostjo nativnih oglasov? Po podatkih britanskega združenja spletnih založnikov skoraj dve tretjini uporabnikov dojema nativno oglaševanje kot zanimivo in informativno. Poleg tega so še ugotovili, da nativni oglasi v primerjavi s klasičnimi spletnimi oglasi pomenijo 34% boljšo zaznavo ključnih značilnosti določene znamke in vzbujajo za 32% višje zaupanje. Nativno oglaševanje tako po daljšem času spet pomeni win-win situacijo: več učinkovitosti za oglaševalce, več vrednosti za založnike in seveda bolj sprejemljivo oglaševanje za uporabnike.

Top ogledi

Ponudniki malic - klikni

Nagradne igre - klikni

TOP 10 - klikni

Uporabi zemljevide kot navigacijo - klikni

Največkrat obiskano - klikni