Raziskave kažejo, da digitalno trženje prevzema primat in da raste število rezervacij preko mobilnih naprav.  Trendi v turistični dejavnosti bodo šli v smeri vedno večjega poudarka na individualnih in samostojno načrtovanih počitnicah ter izobraževanju (poslovni turizem) in tudi rekreaciji.

Novi uporabnik - turist ne bo dovzeten za množično trženje ali komuniciranje, kot tudi ne za pristop po načelu »en izdelek po meri vseh«. Jutrišnji turist bo zahteval osebno obravnavo, prava, resnična in pristna doživetja ter izdelke in storitve, ki mu jih bodo omogočili. Če želijo ponudniki slediti pričakovanju uporabnika, se morajo odpreti in predstaviti tako, da bodo opazni, prepoznavni in zaupanja vredni že s predstavljeno ponudbo na spletu.

Samo v znanih situacijah se lahko razumno odločamo. Komu lahko uporabniki verjamemo bolj, kot svojim lastnim očem ali preverjenim informacijam? V turizmu to največkrat ni uresničljivo. Kljub tako pomembnemu odločanju, kot je izbira počitniške ali poslovne destinacije, resničnega preizkusa pred tem  žal ne moremo opraviti.

Najboljši približek, ki sooča z neznanim in ga danes omogoča sodobna tehnologija na spletu, predstavlja virtualni sprehod  ali "resničen predogled destinacije".

Virtualni sprehod je poljubno obsežen, sestavljajo ga interaktivne 360 panoramske fotografije, posnete iz različnih zornih kotov.

Le transparentna in verodostojna vizualna vsebina,  ki nagovarja uporabnika - turista - bodočega gosta, ustvari zaupanje in odpravi strah ter zmanjšuje negotovost in občutek ponovnega tveganja, ki izhaja iz predhodne slabe izkušnje.

Uporabniki verjamemo in zaupamo predstavitvi, ki nič ne skriva in nič ne dodaja!

 

Top ogledi

Ponudniki malic - klikni

Nagradne igre - klikni

TOP 10 - klikni

Uporabi zemljevide kot navigacijo - klikni

Največkrat obiskano - klikni